en | gr

Συχνές Ερωτήσεις


Ξενοδοχεία

Πως μπορώ να κάνω μια κράτηση για ένα ξενοδοχείο;

Μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων που θα βρείτε στο trip.gr στην ενότητα "Ξενοδοχεία". Εισάγετε τον προορισμό που σας ενδιαφέρει (πόλη, περιφέρεια, χώρα, σημείο ενδιαφέροντος, ξενοδοχείο, περιοχή) και προαιρετικά επιλέγετε τις ημερομηνίες check-in και check-out που σας ενδιαφέρουν. Κάνετε κλικ στο κουμπί "Αναζήτηση" και μεταφέρεστε στο Booking.com για να δείτε τα επιστρεφόμενα αποτελέσματα και να προχωρήσετε στην κράτηση.


Ακτοπλοϊκά

Πως μπορώ να κάνω μια κράτηση για ένα εισιτήριο πλοίου;

Μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων απλά χρειάζεται πιστωτική κάρτα για την ολοκλήρωση της κράτησης. Σε περίπτωση που θέλετε να πληρώσετε με κάποιον άλλο τρόπο παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Επίσης σημειώσατε ότι τα περισσότερα δρομολόγια του εσωτερικού για τα ελληνικά νησιά, εμφανίζονται στο on-line σύστημα τουλάχιστον 1-2 μήνες προκαταβολικά.

Πώς θα παραλάβω τα εισιτήρια μου εάν έχω κάνει κράτηση χρησιμοποιώντας το trip.gr;

Μπορούμε να σας στείλουμε τα εισιτήρια σας με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση που μας έχετε πληροφορήσει με ταχυδρομικά έξοδα €10.00 για κάθε αποστολή εισιτηρίων ή μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας την ημέρα της αναχώρησης (PTA εισιτήρια) από το λιμενικό πρακτορείο της αντίστοιχης ναυτιλιακής εταιρείας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τσεκάρετε τα εισιτήριά σας στο λιμενικό πρακτορείο, την ημέρα της αναχώρησης. Εάν δεν παραλάβετε τα εισιτήρια σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα παρακαλούμε επικοινωνήσατε άμεσα μαζί μας.

Ακύρωση κράτησης - Έχω κρατήσει και έχω πληρώσει ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο μαζί σας. Σε περίπτωση ακύρωσης θα χάσω τα χρήματά μου;

Όχι δεν χάνετε χρήματα, εάν εγκαίρως ακυρώσετε την κράτησή σας. Κάθε ναυτιλιακή εταιρεία έχει θεσπίσει τους δικούς της «Γενικούς Όρους και Πληροφορίες» που αναφέρονται σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Ακυρώσεις κρατήσεων μετά την ημέρα της αναχώρησης δεν γίνονται δεκτές. Σε κάθε περίπτωση ενημερώστε μας εγκαίρως. Για κάθε επιστρεφόμενο ποσό, χρεώνεστε ένα ποσοστό 5% , σαν ακυρωτικό τέλος όπως επίσης και τα έξοδα τραπέζης για την επιστροφή του ποσού. Επίσης εναλλακτικά μπορείτε να μετατρέψετε τα εισιτήρια σας σε ανοικτής ημερομηνίας (€10.00 τέλος αλλαγής) ώστε να τα χρησιμοποιήσετε μέχρι 31 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.

Τι εγγυήσεις έχω ότι τα πλοία θα ταξιδέψουν στα προκαθορισμένα δρομολόγιά τους;

Όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες τηρούν τα δρομολόγια που έχουν ανακοινώσει. Το σύστημα κρατήσεων μας δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις που συμβαίνουν από τρίτα μέρη, λιμενικές αρχές, απεργίες ή ακραία καιρικά φαινόμενα. Οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν να αλλάξουν τα δρομολόγιά τους χωρίς προειδοποίηση.

Προσπαθώ να κλείσω θέσεις για την κράτησή μου μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων αλλά το σύστημα δεν με αφήνει να διαλέξω το επιθυμητό δρομολόγιο ή πλοίο. Τι θα μπορούσα να κάνω;

Η πιο πιθανή εξήγηση είναι ότι είτε η επιθυμητή ημερομηνία αναχώρησης είναι πολύ κοντά στην τρέχουσα ημερομηνία και το σύστημα κρατήσεων δεν προχωρά σε κράτηση ή το επιθυμητό δρομολόγιο/πλοίο είναι ήδη γεμάτο και δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε κράτηση. Επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε με την κράτησή σας.


Αεροπορικά

Έχω συμπληρώσει φόρμα ενδιαφέροντος. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί να περιμένω για να λάβω απάντηση;

Εάν έχετε συμπληρώσει την φόρμα ενδιαφέροντος με όλα τις απαραίτητες πληροφορίες θα λάβετε μια προσφορά μέσα σε 24 ώρες.


Πακέτα Διακοπών

Πόσο χρόνο θα χρειαστεί να περιμένω για να λάβω απάντηση μετά την αποστολή μιας φόρμας ενδιαφέροντος;

Μέσα σε 24 ώρες θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από εμάς, που θα βεβαιώνει την παραλαβή της ζήτησής σας και μια προσφορά σύμφωνα με τα στοιχεία που μας στείλατε. Η προσφορά που θα σας στείλουμε θα είναι σε προθεσμία, και θα αναμένουμε από εσάς μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία την επιβεβαίωσή ή την ακύρωσή της. Κρατήσεις για ξενοδοχεία -καταλύματα από τις προτεινόμενες προσφορές χρειάζονται 2-3 εργάσιμες ημέρες για να επιβεβαιωθούν.


Γενικά

Ποιοί είναι οι δυνατοί τρόποι πληρωμής;

Οι κρατήσεις σας μπορούν να πληρωθούν είτε με πιστωτική κάρτα (VISA, MASTER,DINERS) είτε με τραπεζική εντολή σας μέσα στα αντίστοιχα χρονικά όρια. (τραπεζικά έξοδα δεν περιλαμβάνονται στην τιμή της κράτησης)

Τραπεζικός λογαριασμός για καταθέσεις:
Τράπεζα Πειραιώς
ACC. NO : 5524-039915-313
RECEIVERS : A.CHRISANTHOPOULOS – I.ADAMOPOULOS
IBAN : GR11 0172 5240 0055 2403 9915 313
Swift : PIRBGRAA
Αιτιολογία : Ονοματεπώνυμο, Πακέτο- Ημερομηνία εκδρομής

Μετά από την κατάθεση του ποσού παρακαλώ ενημερώστε μας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το trip.gr εάν έχω κάποιο πρόβλημα με μία κράτηση εισιτηρίου;

Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την κράτησή σας, παρακαλώ επικοινωνήσατε μαζί μας στο: info@trip.gr ή απευθείας στο τηλέφωνό μας +30 2610 455900 (καθημερινά 09:00 - 21:00).

Πώς μπορώ να διαγραφώ από το newsletter του trip.gr;

Για να διαγραφείτε από το newsletter του trip.gr, μπορείτε να ακολουθήσετε το link διαγραφής που βρίσκεται στο email που είχατε λάβει όταν κάνατε την εγγραφή σας. Σε περίπτωση που δεν το έχετε κρατήσει, μπορείτε να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση unsubscribe@trip.gr